פרוש: "אם נתניהו היה מסכים להצעתי היינו כבר עם ממשלת ימין"

אסתי פלד No Comments on פרוש: "אם נתניהו היה מסכים להצעתי היינו כבר עם ממשלת ימין"

סגן שר החינוך מאיר פרוש בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף את העריקה של ימינה ובנט לממשלת השמאל והעריך כי הממשלה לא תחזיק מעמד, "נעמוד על המשמר, ננסה לתת מכות לקואליציה הזאת"

צילום: פלאש90
12:39
30.04.24
יונת קפלן No Comments on המתנה שהקורונה הביאה לחיינו | הניה שוחט

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש תוקף ב"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן את מהלך העריקה של בנט וימינה ואומר, "בנט איבד כל ערך אידואלוגי, העיקר לחבור ולהפיל את נתניהו. הוא יכל הרי להקים ממשלת ימין עם נתניהו, זה פגע בי. לא שהאמנתי לו אי פעם, בלי דעת תורה זה המצב" מבהיר פרוש.

לטענת פרוש הוא יכל למנוע הקמת ממשלת שמאל, "אני ואייכלר צפינו כבר לפני שלושה שבועות, ביקשנו בכתב מנתניהו שכל מי שיביא 61 מנדטים יהיה ראשון ברוטציה. אם נתניהו היה מסכים לזה אז, היה עכשיו כבר ממשלת ימין. חבל מאוד שזה לא קרה".

פרוש הסביר כעת את המאבק מהאופוזיציה, "מקווה שממשלת השינוי לא תחזיק מעמד. נעמוד על המשמר, ננסה לתת מכות לקואליציה הזאת. לא יהיה יום בלי חילופי מהלומות".

פרוש הבהיר כי וועדת חקירה על אסון מירון צריכה לקום, "צריך לחקור עד תום את אסון מירון, אבל בהחלט ששופט לא צריך לנווט את הוועדת חקירה".

על אי ההתערבות בנושא תפקיד נשיא המדינה מסביר פרוש, "אף פעם הבחירות לנשיאות לא היה נושא מרכזי אצלנו. עד הבחירות כל אחד כבר יגבש עמדה. זה לא מעסיק אותנו כל כך".



0 תגובות